Aktobe Qurylys Montaj Koleji

2023-2024 оқу жылына арналған оқу-әдістемелік жұмыс бағыттары

Оқу-әдістемелік жұмыс-бұл колледждің білім беру процесін психологиялық-педагогикалық, дидактикалық-әдістемелік және оқу-материалдық объектілермен, тәрбие мен дамытуды  қамтамасыз ету бойынша қызметі.

   Оқу-әдістемелік және ғылыми-әдістемелік жұмыс ғылым мен білімді интеграциялау, оқу және тәрбие процесін қамтамасыз ету және жетілдіру, оқытудың жаңа технологияларын әзірлеу және енгізу, білім беру ұйымдарында және тиісті инфрақұрылымда педагог қызметкерлердің біліктілігін арттыруды қамтамасыз ету мақсатында жүзеге асырылады.

Әдістемелік кабинет жұмысының басым бағыттары:

– жаңа педагогикалық технологияларды оқу және енгізу;

– жаңа білім беру бағдарламаларын енгізу;

– оқу-бағдарламалық құжаттарды әзірлеу;

– педагогикалық кадрлардың біліктілігін арттыру.

Колледждің әдістемелік жұмысының мақсаты-техникалық және кәсіптік білім беру бағдарламаларын жүзеге асыру аясында бәсекеге қабілетті кадрларды даярлау үшін оқу-тәрбие процесіне заманауи инновациялық технологияларды енгізу арқылы жағдай жасау.

Оқу-әдістемелік жұмыстың міндеттері::

– білім беру бағдарламаларын іске асыруды ғылыми-әдістемелік қамтамасыз ету;

– білім беру процесінің жаңа технологияларын, әдістерін, құралдары мен нысандарын әзірлеу, енгізу және қолданыстағы технологияларды жетілдіру;

– педагогтың шығармашылық ойлауын дамыту, педагогикалық қызметкерлердің біліктілігін және кәсіби шеберлігін арттыруды қамтамасыз ету, педагогикалық ұжымның ғылыми-әдістемелік әлеуетін жетілдіру.

Қаралатын  мәселелердің, жұмыстардың атауыОрындау мерзіміИндикаторлар/ Соңғы нәтижеЖауаптылар
 
Келісу және талқылау: 1. 2023 – 2024 оқу жылына  арналған әдістемелік  жұмыс  жоспары; 2. ПЦК   жұмыс  жоспарыТамыз

Жұмыс  жоспары ПЦК   жоспары

Әдіскер ПЦК   төрайымдары

Әдістемелік Кеңестің жұмыс жоспарын құру және бекітуТамызжоспарӘдіскер  
Жұмыс  бағдарламаларын  түзету  және бекіту кәсіптік  стандарттарға  сәйкес оқу-әдістемелік  материалдарды  дайындау.ҚыркүйекБекітілген құжаттарӘдіскер Оқытушылар Өндірістікоқыту шеберлері  
Барлық мамандықтар бойынша мемлекеттік қорытынды аттестаттау тақырыптарын  бекіту.ҚазанҚА  тақырып тізімдеріӘдіскер ПЦК төрайымдары Ғылыми жетекшілер
Бағалау үшін балдық – рейтингтік әріптік жүйені енгізу мен іске асыруды ұйымдастырушылық-әдістемелік сүйемелдеуҚыркүйекӘдістемелік нұсқауӘдіскер ПЦК төрайымдары  
Әдістемелік  бірлестіктердің  ашық отырыстарын  өткізу.2 айда 1 ретхаттамаӘдіскер ПЦК  төрайымдары
Кестелерді жасау – педагогикалық кадрларды аттестаттау; – ашық сабақтар өткізу, ПЦК апталығы – ҒПК, кәсіби шеберлік конкурстарыЖыл бойы  КестелерӘдіскер ПЦК  төрайымдары мен төрағасы  
 
Жұмыс бағдарламаларын,  әдістемелік әзірлемелерді әзірлеу  кезінде  әдістемелік көмек көрсетуЖыл бойы Әдіскер ПЦК  төрайымдары
Чек-парақтарды құрастыру бойынша әдістемелік көмек көрсетуЖыл бойы Әдіскер ПЦК  төрайымдары
Сабақты ұйымдастыру бойынша кеңес беруЖыл бойы Әдіскер ПЦК  төрайымдары
Оқу-әдістемелік кешендер, оқу құралдары, тест тапсырмаларын жасау.Жыл бойыОқытушылардың оқу-әдістемелік кешендері, оқу құралдары, тест тапсырмаларыӘдіскер ПЦК  төрайымдары
Оқытушылардың жеке шығармашылық жоспарларының әзірлеуЖыл бойыОқытушылардың жеке шығармашылық жоспарларыӘдіскер ПЦК  төрайымдары
Семинар-практикум «Заманауи әдістер мен технологияларды қолданудың жаңа үрдістері» «Новые тенденции применения современных методов и технологий»ұйымдастыруСәуірСеминар-практикум бойынша анықтама-есепӘдіскер ПЦК  төрайымдары
 
Біліктілік санатын арттыру жөнінде педагог қызметкерлердің өтініштерін қайта қарауҚыркүйекАК хаттамасыАК төрағасы, оқу-әдістемелік кабинетінің меңгерушісі
Ағымдағы жылда жоспар бойынша аттестатталатын педагог қызметкерлердің тізімдік құрылымын жасауҚыркүйекАК парағыАК төрағасының орынбасары
Аттестаттау комиссиясы мүшелерімен оқытушыларының сабақтарына, пәндер бойынша сыныптан тыс іс-шараларға, үйірмелеріне қатысуҚыркүйек- мамырҚатысу хаттамасы Бақылау парағыАК  мүшелері
Оқытушылардың   e-порфолио  папкаларың әзірлеу  жұмыстарыАқпанпортфолиоОқытушылар
Аттестатталатын педагогтарға, өндірістік оқыту шеберлерге кеңес беру, портфолио ресімдеуге көмектесу.Жыл бойыАК парағыОқытушылар
Аттестаттаудан өтетін оқытушылардың озық іс-тәжірибелерін таратуЖыл бойыАнықтамаАК  төраға орынбасары
Аттестатталатын педагог қызметкерлерді бақылау комиссиясының қорытындысымен таныстыруСәуірАК парағыБақылау тобының төрағасы
Аттестаттау комиссиясының қорытынды отырысы. Біліктілік санатының талаптарына сәйкестігі немесе сәйкес келмеуі жайындағы шешіміСәуірАК хаттамасыБақылау тобының төрағасы
Келесі оқу жылында аттестаттаудан өтетін оқытушыларды  анықтауМамырТізіміАттестаттау комиссиясының төрағасымен мүшелері
2023 -2024  оқу жылына аттестаттау комиссиясының  жұмыс   жоспарын әзірлеуМаусымЖоспарАК төрағасы
Аттестататау комиссиясының бір жылдық жұмысының  қорытындысын  педагогикалық кеңеске шығаруМаусымЕсепАК төрағасы
 
Білім алушылар арасында олимпиада өткізуМамырЕсепҒылыми жұмыс бойынша жетекші оқытушылар
Оқытушыларды тақырыптық семинарларға, конференцияларға және т. б. іс-шараларға қатыстыруЖыл бойы Талаптарға сәйкес құжаттарӘдіскер Пцк төрайымдары
«Пәнді  оқытуда  білім  беру сапасын арттырудың  шарты  ретінде  қолданылатын заманауи  тәсілдер»  тақырыбындағы  педагогикалық оқуНаурызЕсепӘдіскер, Ғылыми жұмыс бойынша жетекші оқытушылар
«Үздік ғылыми жоба» байқауын ұйымдастыруСәуірЕсепҒылыми жұмыс бойынша жетекші оқытушылар
Облыстық және республикалық, халықаралық ғылыми-практикалық конференцияларға қатысу (мақала, тезистер жазу)Жыл бойыОқытушылардың, білім алушылардың жазған мақалаларымен тезистеріҒылыми жұмыс бойынша жетекші
5. Ішкі бақылау 
Оқу пәндерінің оқу-әдістемелік кешендерінің жағдайын бақылау.Жыл бойыПЦК анықтамасыӘдіскер ПЦК төрайымдары
Теориялық пәндер, өндірістік  оқыту  және тәжірибе   бойынша  оқу  сабақтарының өткізілуін  бақылау;  аралық аттестаттау мен ҚА ұйымдастыру.Жыл бойыПЦК анықтамасыӘдіскер Пцк төрайымдары  
№130 бұйрығы бойынша қатаң талап етілген құжаттарды  уақытылы толтырыуын бақылауЖыл бойыАнықтамаӘдіскер Пцк төрайымдары  
Әкімшілік тарапынан сабаққа қатысуын бақылауЖыл бойы(ПЦК анықтамасыӘкімшілік
Дипломдық және курстық жобалау кестесінің орындалу барысын бақылауЖыл бойыПЦК анықтамасыӘдіскер Пцк төрайымдары
Емтихан сессиясының барысын бақылауды жүзеге асыруЖыл бойыПЦК анықтамасыӘдіскер ПЦК  төрайымдары Оқытушылар
 
 Электронды жүйеде  жұмыс жоспарын,жүрнал толтыру  бойынша әдістемелік көмек көрсетуЖыл бойы Әдіскер, ПЦК  төрайымдары Жүйелік администратор
Сайттың  әдістемелік бұрышына толықтыру жұмыстарыЖыл бойыЕсепӘдіскер

Колледждегі әдістемелік жұмыстың негізгі түрлері:

– оқытушылармен жеке әдістемелік жұмыс;

– колледж педагогтарының әдістемелік жұмысына басшылық жасау;

– инновациялық педагогикалық тәжірибені тарату және жинақтау, соның ішінде колледждің педагогикалық ұжымы;

– Оқу құралдары мен әдістемелік ұсынымдарды жазу және жариялау;

– тұрақты және уақытша әдістемелік семинарлар, педагогикалық оқулар, консультациялар, дөңгелек үстелдер, конференциялар, педагогикалық шеберлік конкурстары және т. б. ұйымдастыру.;

– педагогикалық кеңестерде, әдістемелік кеңестерде тақырыптық сөз сөйлеулер;

– Оқу құралдары мен әдістемелік ұсынымдарды жазу және жариялау;

– тұрақты және уақытша әдістемелік семинарлар, педагогикалық оқулар, консультациялар, дөңгелек үстелдер, конференциялар, педагогикалық шеберлік конкурстары және т. б. ұйымдастыру.;

– педагогикалық кеңестерде, әдістемелік кеңестерде тақырыптық сөз сөйлеулер;

-ғылыми-әдістемелік семинарларға, түрлі деңгейдегі конференцияларға қатысу;

– сабақтар мен сабақтан тыс іс-шараларды дайындауға және өткізуге көмек көрсету;

-білім беру үдерісін ұйымдастыру және басқару, ғылыми-әдістемелік жұмысты жоспарлау бойынша әдістемелік құжаттарды әзірлеу, байқау, конкурстар, көрмелер туралы әр түрлі ережелерді әзірлеу.

Учебно-методическая работа

Оқу-әдістемелік жұмыс

Учебно-методическая работа – это деятельность колледжа по обеспечению образовательного процесса психолого-педагогическими, дидактико-методическими и учебно-материальными объектами для достижения его обучающих, воспитательных и развивающих целей.

Оқу-әдістемелікжұмыс – білім беру үдерісіноқытушылық, тәрбиелік және дамытушылық мақсаттарғажеткізуүшінпсихологиялық-педагогикалық, дидактикалық-әдістемелікжәнеоқу-материалдықобъектілерменқамтамасызетубойыншаколледждіңқызметі.

Учебно-методическая и научно-методическая работа осуществляется в целях интеграции науки и образования, обеспечения и совершенствования учебного и воспитательного процесса, разработки и внедрения новых технологий обучения, обеспечения повышения квалификации педагогических работников в организациях образования и соответствующей инфраструктуре.

Оқу-әдістемелікжәнеғылыми-әдістемелікжұмысғылым мен білімдіинтеграциялау, оқужәнетәрбиепроцесінқамтамасызетужәнежетілдіру, оқытудыңжаңатехнологияларынәзірлеужәнеенгізу, білім беру ұйымдарындажәнетиістіинфрақұрылымда педагог қызметкерлердіңбіліктілігінарттырудықамтамасызетумақсатындажүзегеасырылады.

 Приоритетным направлениями работы методического кабинета является:

– изучение и внедрение новых педагогических технологий;

– внедрение новых образовательных программ;

– разработка учебно-программной документации;

– повышение квалификации педагогических кадров.

Әдістемелік кабинет жұмысының басым бағыттары::

– жаңа педагогикалық технологияларды оқу және енгізу;

– жаңа білім беру бағдарламаларын енгізу;

– оқу-бағдарламалық құжаттарды әзірлеу;

– педагогикалық кадрлардың біліктілігін арттыру.

Целью методической работы колледжа является создание условий для подготовки конкурентоспособных кадров в рамках реализации программ технического и профессионального образования путем внедрения современных инновационных технологий в учебно-воспитательный процесс.

Колледждіңәдістемелікжұмысыныңмақсаты – оқу-тәрбиеүдерісінезаманауиинновациялықтехнологиялардыенгізуарқылытехникалықжәнекәсіптікбілім беру бағдарламаларыніскеасырушеңберіндебәсекегеқабілеттікадрлардыдаярлау үшін жағдай жасау.

Задачами учебно-методической работы являются:

– научно-методическое обеспечение реализации образовательных программ;

– разработка, внедрение новых и совершенствование существующих технологий, методов, средств и форм образовательного процесса;

– развитие творческого мышления педагога, обеспечение повышения квалификации и профессионального мастерства педагогических работников, совершенствование научно-методического потенциала педагогического коллектива.

Оқу-әдістемелікжәнеғылыми-әдістемелікжұмыстыңміндеттері:

-білім беру бағдарламаларыніскеасырудығылыми-әдістемелікқамтамасызету;

-білім беру үдерісінқолданыстағытехнологияларын, әдістерін, құралдары мен нысандарынәзірлеу, енгізужәнежетілдіру;

– педагогтыңшығармашылықойлауындамыту, педагогикалыққызметкерлердіңбіліктілігінжәнекәсібишеберлігінарттырудықамтамасызету, педагогикалықұжымныңғылыми-әдістемелікмүмкіндігінжетілдіруболыптабылады.

Основные формы методической работы в колледже:

– индивидуальная методическая работа с преподавателями;

– руководство методической работой педагогов колледжа;

– распространение и обобщение инновационного педагогического опыта, в том числе и педагогического коллектива колледжа;

– написание и публикация учебных пособий и методических рекомендаций;

-организация постоянных и временных методических семинаров, педагогических чтений, консультаций, круглых столов, конференций, конкурсов педагогического мастерства и др.;

– тематические выступления на педагогических советах, методическом совете;

– участие в научно-методических семинарах, конференциях различного уровня;

– помощь в подготовке и проведении уроков и внеурочных мероприятий;

– разработка методической документации по организации и управлению образовательным процессом, планированию научно-методической работы, разработка различных положений о смотрах, конкурсах, выставках.

Колледждегі әдістемелік жұмыстың негізгі түрлері:

– оқытушылармен жеке әдістемелік жұмыс;

– колледж педагогтарының әдістемелік жұмысына басшылық жасау;

– инновациялық педагогикалық тәжірибені тарату және жинақтау, соның ішінде колледждің педагогикалық ұжымы;

– Оқу құралдары мен әдістемелік ұсынымдарды жазу және жариялау;

– тұрақты және уақытша әдістемелік семинарлар, педагогикалық оқулар, консультациялар, дөңгелек үстелдер, конференциялар, педагогикалық шеберлік конкурстары және т. б. ұйымдастыру.;

– педагогикалық кеңестерде, әдістемелік кеңестерде тақырыптық сөз сөйлеулер;

-ғылыми-әдістемелік семинарларға, түрлі деңгейдегі конференцияларға қатысу;

– сабақтар мен сабақтан тыс іс-шараларды дайындауға және өткізуге көмек көрсету;

-білім беру үдерісін ұйымдастыру және басқару, ғылыми-әдістемелік жұмысты жоспарлау бойынша әдістемелік құжаттарды әзірлеу, байқау, конкурстар, көрмелер туралы т.б.