ЖАС МҰҒАЛІМДЕР МЕКТЕБІ
Жаңа білім беру саясатын жүзеге асыру жоғары кәсіби шеберлігі мен шығармашылық әлеуеті бар мұғалімсіз мүмкін емес. Сондықтан жас мұғалімге оның «Мен – тұжырымдамасын» түсінуге және дамытуға арналған әдістемелік көмек ерекше маңызды болып табылады.
Қызметкерлер туралы қысқаша ақпарат:
№ | Қызметкерлер құрамы | Адам саны |
Жас мамандар: барлығы | 9 | |
1 | 1 жылға дейін 2-3 жыл аралығы | 4 5 |
2 | Білімі: Жоғары Орташа | 7 2 |
3 | Санаты жоқ | 4 |
Жас мұғалімдер мектебінің міндеттері:
Жас мамандардың ұжымда бейімделуін қамтамасыз ету,
• мұғалімнің беделін, студенттерге деген құрметін, қызығушылығын қалыптастыру.
• мұғалімнің эмоционалды қолдауы, маман ретінде өзіне деген сенімін нығайту,
• жас мұғалімдердің кәсіби құзіреттілігі мен кәсіби шеберлігін арттыру бойынша тиімді шараларды қолдану;
• кәсіби білімді тәуелсіз игеру үшін ақпараттық кеңістікті қамтамасыз ету,
• педагогикалық жұмыста шығармашылық іс-әрекеттің жеке стилін қалыптастыру.
Жас мұғалімдермен жұмыс жасау барысында біз шартты түрде екі бөлімді бөліп аламыз: инвариант (нормативтік құжаттармен танысу, кәсіби байланысты ұйымдастыру, өзін-өзі тәрбиелеу және кәсіби дамуға ынталандыру) және тәжірибеде кездесетін қиындықтардың диагнозына негізделген вариативті.
Диагностикалық процедуралардың нәтижелері бойынша жас мұғалімдермен жүргізілетін сабақтар түрлері құрастырылады.
Жас маманның практикалық қызметіндегі негізгі қиындықтар | Қиындықтарды жоюға бағытталған жұмыс түрлері |
Пәнді игеру, оның ішінде төмен ынтасы бар студенттермен жұмыс | Психологпен жұмыс (педагогикалық қарым-қатынас стилін анықтауға арналған тесттер, қақтығыстарға бейімділік, педагогикалық ынтымақтастық деңгейін анықтау), колледждегі психологиялық дайындық |
Оқуға және пәнге деген қызығушылықты ояту | Тәлімгерлік, мастер-класстар, ӘБ және ӘБ талқылаулар, кеңес беру |
Сабақта зейін ұстау, уақытты тиімді пайдалану | Семинарлар, дөңгелек үстелдер, шеберлік сыныптары, тәлімгерлік |
Құжаттармен жұмыс | Әдіскерлердің кеңестері, тәлімгерлік, әкімшілікпен әңгімелесу, тақырыптық семинарлар |
Студенттермен жұмыс, кураторлық сағаттарды жүргізу | Тренингтер, іскерлік ойындар, тәжірибелі педагогтар өткізетін кураторлық сағаттарға қатысу, семинар-практикумдар |
Практикалық біліктіліктің жеткіліксіздігі | Тәлімгерлік |
Педагогтарға көмек көрсету мен қолдау көрсету екі кезеңде жүзеге асырылады:
1) алдын ала (1 жыл жұмыс)
2) мамандыққа кіру кезеңінде (2-3 жыл жұмыс).
Бірінші кезеңде мұғалім-оқушының қарым-қатынасын қалыптастыруға басты көңіл бөлінеді; екінші кезеңде оқытушы – оқытушы және оқытушы-әкімші қарым-қатынасы қалыптасады. Мамандыққа кіру кезеңінде жас педагогтар педагогикалық кеңестерде, ӘБ және ЖММ отырыстарында өнер көрсетуге, кәсіби конкурстарға қатысуға, пәндік олимпиадаларды ұйымдастыруға және өткізуге белсенді тартылады.
АҚМК және ғылыми-әдістемелік орталықтың үйлесімді жұмысы оң нәтижелерге әкеледі:
* жас маман өз білімдерін толықтырады және нақтылайды,
* туындаған қиындықтарға талдау жүргізіледі,
* педагогикалық білімді үнемі толықтыру қажеттілігі, ойлау икемділігі қалыптасады,
* педагогикалық болжау қабілеті дамиды,
* жас мұғалімнің шығармашылық әлеуеті дамуда.
2019-2020 оқу жылында(ақпан айының соңына дейін) жас мұғалімдер мектебінің 12 отырысы өтті.
Жаңадан келген мұғалімдердің басты қиындықтарының бірі жұмыс бағдарламасын құру болып табылатындықтан, 2019 жылдың қыркүйегінде АҚМК-да “Оқу-тәрбие үдерісін нормативтік қамтамасыз ету”семинары ұйымдастырылып, өткізілді. Жас мұғалімдер жұмыс бағдарламасына, оның құрылымына қойылатын талаптармен таныстырып, жаңа талаптарға сәйкес жазудың негізгі ерекшеліктеріне тоқталды. Жас мұғалімдерге топ журналын жүргізу талаптары туралы айтып, оларды толтыру бойынша ұсыныстар берді.
2019 жылдың қараша айында АҚМК-де жас мұғалімдерге арналған “Мен және менің жаңа ұжымым” тақырыбында психологиялық тренинг ұйымдастырылып, өткізілді. Семинарға жас педагогтар қатысты.
Жас мұғалімдер мектебінің жетекшісі Махатова К. Б. барлық замандағы және барлық халықтардағы түйткілдер өзі туралы, әлем туралы, өмірдің мәні, жақсылық пен жамандық туралы, адам бойындағы адамгершілік туралы ойлауға тұрткі бергенін атап өтті. Көлемі жағынан шағын әңгімелерде бүкіл халықтың терең рухани тәжірибесі шоғырланған. Притча тілі барлығына, ересектер мен балаларға түсінікті. Притчамен жұмыс спецификасына жас мұғалімдерге арналған мастер–класс өтті, бұл іс-шараға педагог-психолог Д. Қалым ат салысты .
2019 жылдың қараша айында Жас оқытушылар үшін “сабақта қолданылатын интерактивті әдістер” тақырыбында коучинг өткізілді. Коучингке 8 жас маман қатысты. Жас мұғалім мектебінің жетекшісі кіріспе сөзінде мұғалім мен оқушылардың қарым-қатынасы барысында әртүрлі жағдайлар, соның ішінде қақтығыс та кездеседі. Өткізілген сабақтың тиімділігі мұғалімнің біліміне байланысты.
Қазіргі жағдайда жұмыс істейтін мұғалім педагогикалық ғылымның даму саласындағы заманауи үрдістер туралы жеткілікті ақпаратқа ие болуы, түрлі конкурстарға, мастер-класстарға қатысуы, өздігінен білім алумен айналысуы тиіс. Бұл кәсіби қызметті орындау үшін қажетті қасиеттерді қалыптастыру үшін жалғыз дұрыс жол.
Бірінші жарты жылдықта “сабақта заманауи технологияларды тиімді пайдалану” атты шеберлік сыныбы, оқытушы Қуанышалиева Ш. К., “жаңартылған оқыту – табыс көзі” атты коучинг, оқытушы Махатова К. Б., барлық жас оқытушылар қатысты.
Қаңтар айында колледжіміздің Оқу-әдістемелік кабинетінің меңгерушісі М.Е.Курманованың қатысуымен жас мамандарға келесі сабақтар өткізілді «Оқыту мен оқу үдерісін жақсарту мақсатында сабақта зерттеу әдісін қолдану», «Ақпараттық технология – оқытуды ұйымдастырудың белсенді тәсілдерінің бірі. Интерактивті тақтаның мүмкіндіктерін үйрету». Колледждің тәжірибелі оқытушылары Махатова К.Б., Сайжанова Г.Д. жоспар бойынша «Жаңаша оқыту – жетістік көзі» атты коучинг өткізіп, жас мұғалімдерге жаңартылған білім мазмұны бойынша ақпарат бере отырып, қолданатын әдіс-тәсілдерді көрсетті.
Ақпан айында колледж қабырғасында жас мамндарға арналған колледж психологы «Педагогикалық қарым-қатынас моделі» атты психологиялық тренинг өткізді.
Сәуір-мамыр айларында «Үздік Жас маман-2020» байқауы өткізілу қажет.